OKTIG rendszer intézményi igénylő felület - BELÉPÉS »
 
 

HÍREK

OKTIG rendszerrel kapcsolatos tudnivalók

2019-11-07

2019. november 5-től az OKTIG rendszer ismét teljes körűen használható.

Hibára futott érvényesítő matrica jelentések

A gyártási folyamat technikai problémája miatt az elmúlt hetekben előfordult, hogy a legyártott igazolványok adatai a gyártói rendszerből még nem érkeztek meg az OKTIG-be. Ez azt jelenti, hogy az érintett igénylések még nem kerültek teljesített státuszba annak ellenére, hogy a gyártó az igazolványt kipostázta az oktatási intézménybe. Kollégáink már dolgoznak a státusz visszajelzések betöltésének hibajavításán. Amint a probléma javításra került, újabb tájékoztatást küldünk.

Kérjük, hogy csak azokhoz a diákigazolványokhoz küldjenek be matrica jelentést, amelyek sorszáma megjelenik az OKTIG felület Igazolvány menüpontjában. A fent részletezett státusz visszajelzési probléma miatt azokhoz a diákigazolványokhoz, amiket nem talál az OKTIG rendszerben, egyelőre egy excel táblázatban gyűjtse a kiosztott érvényesítő matrica sorszámokat, mert így az érintett diákigazolványokat is ki lehet osztani a hallgatóknak.

Kérjük, hogy a kártya adatok megjelenéséig ne küldjön be matrica jelentést a tanulmányi rendszeren keresztül, mert azok hibára futnak.

 

Érvényesítő matrica rendeléssel kapcsolatos előzetes tájékoztatás

2019-11-07

A 2019/2020-as tanév II. félévére szóló felsőoktatási diákigazolvány érvényesítő matricák megrendelésének határideje: 2019. december 15.

2019. november 1-től már rendelhetők a 2019/2020-as tanév II. félévére felhasználható felsőoktatási érvényesítő matricák az OKTIG felületen. Mivel a felületen még a 2019/2020-as tanév I. félévére is lehet rendelést leadni, ezért kérjük, hogy a rendelés leadásakor fokozottan ügyeljenek a megfelelő tanév/félév kiválasztására.

Az érvényesítő matricák megrendelése kizárólag az OKTIG felületen keresztül lehetséges. A rendelés beküldéséhez segítségképpen használható a Felhasználói kézikönyv 2.8 Matrica megrendelés fejezete. A Felhasználói kézikönyv pdf formátumban megtekinthető és/vagy letölthető honlapunkról.

A téves adatokkal rögzített Beküldött státuszú rendelés módosítását vagy a rendelés érvénytelenítését szintén az intézményi ügyintéző tudja kezdeményezni az OKTIG felületen a megfelelő kérelem beküldésével. A Módosítási kérelem/Érvénytelenítési kérelem a matrica megrendelés adatlapján megjelenő Műveletek menüpontjában választható ki. A kérelmek beküldéséről a Felhasználói kézikönyv 2.10 Kérelem fejezetében olvashatnak részletes leírást.

A határidőn túl beérkező megrendelések pótmegrendeléseknek minősülnek és Hivatalunk nem garantálja ezen megrendelések 2020. február elejére történő teljesítését.

 

Az oktatási igazolványokról szóló 362/2011 (XII. 30.) Korm. rendelet változásai

2019-09-05

Az Oktatási Hivatal 2019. szeptember 5-én küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

2019/2020. tanév I. félévére szóló érvényesítő matrica kiküldése

2019-08-26

Felhívjuk figyelmüket, hogy 2019. augusztus 29-én, csütörtökön az Oktatási Hivatal megkezdi a 2019/2020. tanév I. félévére használható felsőoktatási érvényesítő matricák kipostázását.

A matricák mellé küldött tájékoztató levelet itt olvashatja. Kérjük, segítsék munkánkat azzal, hogy biztosítanak egy illetékes kollegát, aki személyesen át tudja venni a küldeményt a GLS futárszolgálat munkatársaitól.

A felsőoktatási érvényesítő matricák átvételét az OKTIG rendszerben kell visszaigazolniuk az intézményeknek, az Átvétel művelet használatával, ezért kérjük, ne küldjenek vissza postai úton, faxon vagy emailben átvételi igazolást, mert azt nem áll módunkban feldolgozni.

 

Érvényesítő matrica rendelése a 2019/2020. tanév I. félévére

2019-05-07

Az Oktatási Hivatal 2019. május 7-én küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

GDPR tájékoztatás

2019-03-11

Az Oktatási Hivatal 2019. március 11-én küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

2018/2019. tanév II. félévére szóló érvényesítő matrica kiküldése

2019-01-29

Felhívjuk figyelmüket, hogy 2019. január 30-án, szerdán az Oktatási Hivatal megkezdi a 2018/2019. tanév II. félévére használható felsőoktatási érvényesítő matricák kipostázását.

A matricák mellé küldött tájékoztató levelet itt olvashatja. Kérjük, segítsék munkánkat azzal, hogy biztosítanak egy illetékes kollegát, aki személyesen át tudja venni a küldeményt a GLS futárszolgálat munkatársaitól.

A 2018/2019. tanév II. félévre szóló érvényesítő matricák felragasztása 2019. február 1-ével kezdhető meg.

A felsőoktatási érvényesítő matricák átvételét az OKTIG rendszerben kell visszaigazolniuk az intézményeknek, az Átvétel művelet használatával, ezért kérjük, ne küldjenek vissza postai úton, faxon vagy emailben átvételi igazolást, mert azt nem áll módunkban feldolgozni.