OKTIG rendszer intézményi igénylő felület - BELÉPÉS »
 
 

HÍREK

Tájékoztatás az OKTIG rendszerrel kapcsolatos tudnivalókról

2017-11-30

Az Oktatási Hivatal 2017. november 30-án küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

Pedagógus igazolás kiállításával kapcsolatos tudnivalók

2017-11-30

Az Oktatási Hivatal 2017. november 30-án küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

Tájékoztatás a csak pedagógus igazolás kiállításában érintett intézményeknek

2017-11-27

Az Oktatási Hivatal 2017. november 24-én küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

Utazási kedvezményekhez használható okmányok és dokumentumok

2017-11-07

Az Oktatási Hivatal 2017. november 6-án küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

Tájékoztatás az igenyles.diakigazolvany.hu oldalról kinyomtatott igazolásokkal kapcsolatos tudnivalókról

2017-10-30

Az Oktatási Hivatal 2017. október 30-án küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

Tájékoztatás az oktatási igazolványokkal kapcsolatos tudnivalókról

2017-10-19

Az Oktatási Hivatal 2017. október 19-én küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

Tájékoztatás az igazolásokról és az oktatási igazolványokról

2017-09-20

Az Oktatási Hivatal 2017. szeptember 20-án küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

Utazási kedvezményekhez használható okmányok és dokumentumok

2017-09-15

Összeállítottuk, hogy az oktatási intézménnyel aktív jogviszonyban álló tanulók/hallgatók milyen okmányokkal és dokumentumokkal vehetik igénybe a képzésük munkarendjének megfelelő utazási kedvezményt, valamint melyek azok a dokumentumok, amelyek utazási kedvezmény igénybevételére nem jogosítják fel tulajdonosukat.

 

Tájékoztatás az OKTIG rendszer használatáról

2017-09-07

Az Oktatási Hivatal 2017. szeptember 7-én küldött tájékoztató levelét, az OKTIG rendszer használatáról és a regisztrációról letöltheti honlapunkról.

 

Tájékoztatás az OKTIG rendszer indulásáról

2017-09-05

Az Oktatási Hivatal 2017. szeptember 5-én küldött tájékoztató levelét, illetve az igénylő felület felhasználói kézikönyvét letöltheti honlapunkról.

 

Érvényesítő matricák átvételének visszaigazolása

2017-08-31

A 2017/2018. tanévre használható köznevelési érvényesítő matricák átvételét az intézményeknek a hamarosan induló OKTIG rendszerben kell visszaigazolniuk.

Kérjük, ne küldjenek vissza postai úton, faxon vagy emailben átvételi igazolást, mert nem áll módunkban feldolgozni azt.

 

2017/2018. tanévre szóló érvényesítő matrica kiküldése

2017-08-30

2017. augusztus 31-én, csütörtökön az Oktatási Hivatal megkezdi a 2017/2018. tanévre használható köznevelési érvényesítő matricák kipostázását.

A matricák mellé küldött tájékoztató levelet itt olvashatja. Kérjük, segítsék munkánkat azzal, hogy biztosítanak egy illetékes kollegát, aki személyesen át tudja venni a küldeményt a GLS futárszolgálat munkatársaitól.

 

Tájékoztatás az OKTIG rendszer indulásának technikai problémáiról

2017-08-16

Az Oktatási Hivatal 2017. augusztus 16-án küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

A jelenlegi diákigazolvány rendszer leállításával kapcsolatos tájékoztatás

2017-06-13

Az Oktatási Hivatal 2017. június 12-én küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

Új diákigazolvány rendszerrel kapcsolatos tájékoztatás

2017-05-23

Az Oktatási Hivatal 2017. május 23-án küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

A NEK gyártás visszautasítva státuszban lévő diákigazolvány-igénylések

2017-05-10

Hivatalunk megkezdi a májusi "NEK gyártás visszautasítva státuszban lévő diákigazolvány-igénylések javításával kapcsolatos felhívás" tárgyú levelek kiküldését az 1257 db érintett intézmény részére. A levélben szerepel azon tanulók oktatási azonosító száma, akik igénylésének előállítását a gyártó valamilyen hiba/eltérés miatt visszautasította. Ezen igénylések javításához az intézményi ügyintéző és a tanuló közreműködése szükséges.

Az igénylések állapota a https://e-dig.kir.hu/ felületre történő bejelentkezést követően az Igénylésstátuszok frissítése gomb segítségével aktualizálható. Kérjük, hogy minden alkalommal, amikor belép a felületre, ellenőrizze az igénylések státuszát, kattintson rá az Igénylésstátuszok frissítése menüpontra! Az így látható státuszinformációk segítségével szíveskedjenek a jogosultak tájékoztatását és/vagy az igénylések javítását elvégezni. A státuszinformációk jelentését és a szükséges teendőket/megoldásokat az alábbi linken megtalálható táblázatban gyűjtöttük össze, hogy segítsük az Önök munkáját.

Státuszinformációk jelentése és megoldása (pdf)

További segítséget a https://e-dig.kir.hu oldalról elérhető Felhasználói kézikönyvben talál.

A diákigazolványok megszemélyesítési folyamata néhány hónapon belül változni fog.
Az új folyamatban nem áll módunkban tájékoztatást adni a gyártás visszautasításának részletes okáról, illetve a javítandó adatokról, ennek eldöntésére kizárólag a NEK adatlap és a lakcímigazolvány áll majd az intézményi ügyintéző rendelkezésére.

Mindezekre tekintettel felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy igénylés rögzítése előtt szíveskedjen egyeztetni a tanulói nyilvántartásban szereplő személyes adatokat és a NEK adatlap adattartalmát.

 

Érvényesítő matrica rendeléssel kapcsolatos előzetes tájékoztatás

2017-05-09

Az Oktatási Hivatal 2017. május 9-én küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

Tájékoztatás az oktatási igazolványokkal kapcsolatos tudnivalókról

2017-03-28

Az Oktatási Hivatal 2017. március 28-án küldött tájékoztató levelét letöltheti honlapunkról.

 

Tájékoztatás az oktatási igazolványokkal kapcsolatos tudnivalókról

2017-02-08

Az Oktatási Hivatal 2017. február 7-én küldött tájékoztató levelét és annak mellékletét letöltheti honlapunkról.