OKTIG rendszer intézményi igénylő felület - BELÉPÉS »
 
 

HÍREK

Tájékoztatás a 2016/2017. II. féléves érvényesítő matrica megrendeléséről és oktatási igazolványokkal kapcsolatos tudnivalókról

2016-12-13

Az Oktatási Hivatal 2016. december 13-án küldött tájékoztató levelét itt töltheti le.

 

Tájékoztatás az oktatási igazolványokkal kapcsolatos tudnivalókról

2016-09-15

Az Oktatási Hivatal 2016. szeptember 14-én küldött tájékoztató levelét itt töltheti le.

 

Karbantartás

2016-06-23

Átfogó karbantartás miatt 2016. június 28-án, kedden 10:00 és 13:00 között az EDIG igénylő felület (https://e-dig.kir.hu/), az Intézményi webes felület (https://igenyles.diakigazolvany.hu/), és a Diákigazolvány honlap (www.diakigazolvany.hu) nem lesz elérhető.

A karbantartás ideje alatt Ügyfélszolgálatunk felhasználói felületei is elérhetetlenek lesznek (nem tudunk információval szolgálni), ezért kérjük, hogy telefonos megkeresés helyett kérdéseiket az info@diakigazolvany.hu és igazolvany@oh.gov.hu e-mail címre küldjék. Az esetleges kellemetlenségekért elnézésüket kérjük.

 

Tájékoztatás az oktatási igazolványokkal kapcsolatos tudnivalókról

2016-06-02

Az Oktatási Hivatal 2016. június 2-án küldött tájékoztató levelét itt töltheti le.

 

Érvényesítő matrica rendeléssel kapcsolatos előzetes tájékoztatás

2016-05-03

2016. május 1-től már rendelhetőek a 2016/2017-es tanév I. félévére használható érvényesítő matricák. Mivel a https://igenyles.diakigazolvany.hu felületen még a 2015/2016-os tanév II. félévére is lehet rendelést leadni, ezért kérjük, hogy fokozottan ügyeljenek a megfelelő tanév/félév kiválasztására.

Az érvényesítő matricák megrendelése kizárólag a https://igenyles.diakigazolvany.hu oldalon keresztül lehetséges. A rendelés beküldéséhez szükséges Érvényesítő matrica rendelés - Felhasználói leírás megtalálható a webes felülten (bejelentkezést követően) az Adminisztráció/Rendelések keresése és rögzítése menüpontban vagy ide kattintva.

A tévesen leadott rendelések törlését az igazolvany@oh.gov.hu e-mail címre küldött levélben kérhetik, a rendelés iktatószámára hivatkozva.

A következő tanév I. féléves megrendelésnél kérjük a jogszabályi határidő betartását (2016. július 15.). A határidőn túl beérkező megrendelések pótmegrendeléseknek minősülnek, a Hivatal nem garantálja ezen megrendelések tanév elejére történő teljesítését.

 

Technikai probléma

2016-03-17

Felhívjuk figyelmüket, hogy technikai problémák miatt telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon (2016.03.17.) nem elérhető, ezért kérjük, hogy megkereséseiket az info@diakigazolvany.hu e-mail címre küldjék.

 

Ügyfélszolgálat: megváltozott a faxszám

2016-03-04

A Diákigazolvány ügyfélszolgálat a továbbiakban a +36-1/374-2476 számon tudja fogadni a beérkezett faxokat.

 

2015/2016. tanév II. félévére szóló érvényesítő matrica kiküldése

2016-01-28

2016. január 28-án az Oktatási Hivatal megkezdte a 2015/2016. tanév II. félévére használható felsőoktatási érvényesítő matricák kipostázását. A matricák mellé küldött tájékoztató levelet itt olvashatja. Kérjük, segítsék munkánkat azzal, hogy biztosítanak egy illetékes kollegát, aki személyesen át tudja venni a küldeményt a GLS futárszolgálat munkatársaitól.

 

Tájékoztatás a diákigazolvány díjának megszűnésével kapcsolatos teendőkről

2016-01-07

Az Oktatási Hivatal 2016. január 7-én küldött tájékoztató levelét itt töltheti le.

 

Az oktatási igazolvány díjának kivezetése

2016-01-06

2016. január 1. napjától ingyenesen igényelhetők az oktatási igazolványok. A közreműködő intézményben 2016. január 1. után benyújtott oktatási igazolvány igénylések esetében az igazolványok kiállítása díjmentes.